China voorbereiding treinkaartjes binnen! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Joost - WaarBenJij.nu China voorbereiding treinkaartjes binnen! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Joost - WaarBenJij.nu

China voorbereiding treinkaartjes binnen!

Door: Joost

Blijf op de hoogte en volg Joost

25 Mei 2014 | Nederland, Amsterdam

Hallo allemaal,

Over een aantal dagen is het eindelijk zover en kan ik naar Schiphol om het vliegtuig naar Beijing te pakken. Ik heb er zin in!

Ben nu bezig met wat informatie aan het opzoeken en ik probeer wat Chinese woordjes te leren maar dat is niet echt makkelijk :x .Mijn backpack heb ik al zoveel mogelijk ingepakt en staat nu eigenlijk al te wachten voor mijn reis.

Het enige waar ik een beetje over in zat was hoe mijn treinkaartjes te kopen in China of online. Uiteindelijk gewoon online gekocht omdat ik zeker wil zijn dat ik op de dagen dat ik met de trein wil reizen, ik ook met de trein kan reizen omdat ik een treinkaartje heb :x . China is een groot land en wil niet mijn reisschema omgooien. Dat is mijn enige houvast.

Voor in iedergeval Patrick en wie dit ook mag lezen. Mijn treinkaartjes heb ik gekocht bij http://www.treinkaartjeschina.nl was makkelijk en een goede service. Betaal gewoon dezelfde prijs als in China en ik kreeg een uitleg en een lijst met handige vertalingen die ik kan gebruiken om te reizen met de trein. Zal ik later nog wel laten zien.

Het volgende bericht zal vanuit China zijn.

Xiexie voor het lezen!=Bedankt in het Chinees

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Joost

Een paar weken op vakantie naar China!

Actief sinds 18 Mei 2014
Verslag gelezen: 899
Totaal aantal bezoekers 1485

Voorgaande reizen:

29 Mei 2014 - 19 Juni 2014

Rondreis in China

Landen bezocht: